Cum functioneaza

Cum comand pe site-ul Prepay.ro

Incarcarea electronica sau comanda online a codurilor de reincarcare sau de activare

INCARCAREA ELECTRONICA a unui cod de reincarcare sau de activare a unui produs prepaid (cartele telefonice GSM, conturi de internet, cartele de telefonie internationala) presupune parcurgerea urmatorilor pasi:
  1. crearea unui cont pe prepay.ro.
  2. accesarea paginii corespunzatoare serviciului de incarcare electronica dupa ce contul a fost creat sau logarea in cont in situatia in care deja contul este creat.
  3. alegerea operatorului al carui produs doriti sa-l achizitionati precum si a valorii de reincarcare dorita.
  4. urmarirea indicatiilor si a pasilor din site.
  5. plata online cu card acceptat la plata pe Internet. Plata securizata este procesata de PayU
  6. Veti primi un email in casuta de email mentionata de Dumnevoastra cu confirmarea disponibilitatii codului de reincarcare electronica. Dupa care trebuie sa accesati link-ul indicat in cuprinsul confirmarii primite pe e-mail - sectiunea din site denumita "Comenzile mele"
  7. Confirmarea datelor complete ale comenzii se face dupa efectuarea platii, daca ea a fost parobata, printr-un e-mail de la PrePay.ro.
Plata prin card bancar se poate face folosind cardurile emise sub sigla Visa sau Mastercard, American Express, JCB sau Diners Club, valabile pentru plati pe internet.

sus


Modalitati de livrare

Livrarea codurilor de reincarcare in format electronic, comandate prin prepay.ro se face online. Imediat dupa aprobarea platii, codurile sunt disponibile in sectiunea securizata "comenzile mele", unde pot fi vizualizate si tiparite.

sus

Termeni si conditii

Vanzatorul
Vanzatorul este compania PLUS TECH MOBILE SRL, numita in continuare Plus Tech Mobile. Datele companiei sunt actualizate permanent si se gasesc la informatii de contact.

Obligatiile Vanzatorului
Plus Tech Mobile se obliga sa transmita in contul de e-mail al clientului, imediat ce plata acestuia a fost aprobata, link-ul catre pagina web in care se gasesc codurile de reincarcare sau activare comandate de catre client si sa arhiveze codurile de reincarcare in sectiunea securizata "comenzile mele", disponibila clientului dupa autentificare. Plus Tech Mobile se obliga sa pastreze confidentialitatea datelor furnizate de catre client.

Cumparatorul
Este obligat sa furnizeze informatii complete si corecte despre compania sa, sau in cazul clientilor privati, despre ei. Odata furnizate informatiile, cumparatorul poate plasa comenzi. Pentru comenzile plasate, cumparatorul are datoria sa achite pretul produselor prin sistemul de plati online cu carti de credit acceptate la plata pe Internet.

Confidentialitate
Datele furnizate de catre clienti sunt strict confidentiale. Plus Tech Mobile  se angajeaza in fata clientilor sai sa nu furnizeze aceste date unor terte persoane sau companii si sa le utilizeze strict pentru uzul relatiei de afaceri dintre client si Plus Tech Mobile.

Modalitati de Plata
Pentru plata online prin card bancar sunt acceptate la plata carduri bancare de debit, debit cu overdraft sau de credit emise sub sigla MasterCard (incluzand Maestro), VISA (incluzand VISA Electron), American Express, JCB sau Diners Club.
Fiind un eComerciant certificat in programele MasterCard SecureCode sau Verified by VISA, beneficiati de protectia oferita de sistemul 3D Secure. Prin autentificarea separata a posesorului de card, tranzactiile in sistemul 3D Secure sunt asimilate celor de retragere de numerar de la ATM.

Aria de Vanzari
Plus Tech Mobile poate asigura vanzarea si livrarea pe tot teritoriul Romaniei.

Termeni Legali
Plus Tech Mobile isi desfasoara activitatea conform legilor si normelor in vigoare in Romania. Orice litigiu se solutioneaza pe cale amiabila. In situatia in care acest lucru nu este posibil, acestea vor fi rezolvate conform legilor de pe teritoriul Romaniei. Informatiile furnizate catre S.C. PLUS TECH MOBILE S.R.L. sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor in vigoare.
S.C. PLUS TECH MOBILE S.R.L. nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajeaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata.

Preturi
Preturile sunt actualizate periodic, in functie de evolutia cursului bancar si de politica de preturi a S.C. Plus Tech Mobile S.R.L.

sus

Intrebari frecvente

Cardul meu nu a fost acceptat la plata, desi este emis sub sigla uneia din organizatiile internationale mentionate anterior. De ce?
In unele cazuri, PayU nu aproba plata unor comenzi. Motivele unui asemenea refuz pot fi :
• fonduri insuficiente – este necesara alimentarea cu fonduri a cardului sau marirea limitei de credit curente;
• cardul figureaza in "blacklist" – este un card raportat ca pierdut, furat, blocat de catre posesor;
• emitentul cardului nu autorizeaza tranzactiile eCommerce – trebuie contactata banca emitenta a cardului si solicitata sa activeze acest serviciu. Desigur, aceasta se poate verifica si atunci cand clientul opteaza pentru un anumit tip de card, fiind banci care nu permit astfel de tranzactii;
• emitentul cardului nu a putut fi contactat iar limitele "stand-in" definite de acesta nu permit tranzactii eCommerce sau limiteaza valoarea maxima a tranzactiei – trebuie apelat suportul oferit de catre banca emitenta la numerele de telefon de pe versou-ul cardului. Sunt singurii in masura sa ofere informatii reale despre durata nefunctionarii si cauzele incidentului.

Cind voi primi produsul comandat?
Confirmarea disponibilitatii codului de reincarcare electronica se va face printr-un email transmis catre casuta dumneavoastra de email. Dupa care trebuie sa accesati link-ul indicat in cuprinsul confirmarii primite pe e-mail. Puteti accesa oricand sectiunea securizata "comenzile mele" pentru vizualizarea codului de reincarcare

Ce garantii am asupra livrarii?
Livrarea se va efectua in termenii acceptati de catre dumneavoastra in momentul comenzii. Suma aferenta comenzii va fi transferata din contul dumneavoastra doar dupa confirmarea livrarii.

Pot sa vad starea livrarii comenzii?
Da, puteti vizualiza in orce moment starea comenzii Dumneavoastra, in sectiunea securizata "comenzile mele". In momentul in care plata este aprobata comanda va fi marcata cu "DA" la stare aplatii si va contine codul de reincarcare. in momentul livrarii codului de reincarcare, veti primi si un email de instiintare.

Suport. Cum pot contacta suportul tehnic?
Cine imi acorda suport tehnic referitor la comanda, produs sau livrare?
Pentru detalii legate de plati, operatorii PayU  va stau la dispozitie 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, 365 de zile pe an. De asemenea puteti contacta PrePay.ro   la adresa de email suport.tehnic@prepay.ro sau prin facilitatea de suport online disponibila pe site

Cat de sigura este tranzactia online?
Securitatea serviciilor este asigurata de specialistii in securitate ai companiei  PayU. Toate tranzactiile se efectueaza utilizand o conexiune SSL (128 biti).

Procesul de tranzactionare s-a intrerupt. Ce se intimpla acum?
Primul lucru pe care va sugeram sa il faceti este sa verificati conexiunea Dumnevoastra la internet. In cazul in care nu ati primit nici o confirmare din partea PrePay.ro (fie pe email, fie vizuala), va invitam sa contactati departamentul tehnic la adresa de email suport.tehnic@prepay.ro.

Detaliile despre card sunt stocate pe serverele PrePay?
Nu! In cazul cardurilor emise sub sigla MasterCard si VISA datele despre card sunt introduse direct in sistemele bancii. In cazul cardurilor emise sub sigla altor organizatii, stocarea acestor informatii se face criptat folosindu-se algoritmi de criptare, pe medii care sunt fizic separate de mediile cu acces online. Stocarea se face doar pe durata maxima in care un refuz la plata poate fi initiat de catre posesorul cardului.


sus